Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Ειδήσεις!

 Τι σημαίνει ειδήσεις; Είδηση εν γένει σημαίνει η πληροφορία για κάποιο γεγονός, όπως λένε τα λεξικά! Ανοίγεις λοιπόν την τηλεόραση για να πληροφορηθείς τα γεγονότα στον κόσμο και επιλέγεις τις "ειδήσεις", που φέρουν όπως λέει και το όνομά τους, το κατεξοχήν ειδικό πρόγραμμα, για να μάθεις αυτές τις πληροφορίες. 

 Η κρίση στην Ελλάδα μονοπωλεί τα καθημερινά δελτία πληροφόρησης! Επίσης μας πληροφορεί για τις επαναστατικές εκρήξεις στο κέντρο της Αθήνας από αστυνομικούς που εκτρέπονται και αναρχικά στοιχεία που καίνε μαγαζιά και την πλατεία Συντάγματος.
 Μας πληροφορούν για τις ροζ ιστορίες του μεγάλου αρχηγού του οικονομικού επιτελείου, για τις αντιδράσεις των άλλων στις προτάσεις των κυβερνώντων, το πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα για τους εργαζόμενους, ποιοι κλέβουν την εφορία και ένα σωρό άλλες πληροφορίες που μας φέρνουν στο χείλος του γκρεμού!
 Οι σύνηθες πληροφορίες για τα γεγονότα της χώρας μου, κι όχι μόνο, έχουν να κάνουν με την πληροφόρηση των κακών νέων, της καταστροφής, της οικονομικής κρίσης, των οποιονδήποτε γεγονότων που μας φέρνουν την δευτέρα παρουσία, τον ολοκληρωτικό χαμό μας! 

Θέλω να φωνάξω:
  -Φτάνει πια! Φτάνει! σε όλες αυτές τις πληροφορίες! Φτάνει όλη αυτή η παραπληροφόρηση για την καθημερινότητα μου!
 Δεν είναι η ζωή μου αυτή που περιγράφει το δελτίο ειδήσεων. Γιατί δεν είναι Μόνο αυτή η ζωή! Μου κρύβουν όλα τα ωραία που συμβαίνουν, μου κρύβουν όλη την ομορφιά της ζωής! Πώς γίνεται πληροφορία να είναι μόνο η κακογουστιά, τα ροζ νέα, το σφίξιμο στα οικονομικά, οι διαδηλώσεις στο κέντρο; Πώς γίνεται να μην έχουμε πληροφορίες για καλά νέα; Γιατί θα πρέπει να ζούμε έναν αργό θάνατο ζώντας ένα τέλος που όπου να 'ναι έρχεται, μα χάνοντας καθημερινά μια νέα αρχή που έχω με το που ξυπνώ;


 Ο καθένας μας, αν κοιτάξει λίγο προσεκτικά, θα βρει ομορφιές στη ζωή του. Μα θα δει ότι υπάρχουν και προσπάθειες καλές από ανθρώπους που κινούνται αθόρυβα, μα δίπλα μας, αρκεί να θέλουμε να το δούμε! Κι ο καθένας μπορεί να κάνει τη διαφορά, αν θέλει να αφήσει το φόβο και την ανασφάλεια για όλα αυτά που έρχονται κάνοντας τη ζωή μας απελπιστικά οδυνηρή και να ζήσει αυτό που έχει τώρα, σήμερα.


 Κι εγώ που βγαίνω από το σπίτι μου βλέπω ότι όλα τα δέντρα τα έχει επισκεφτεί η άνοιξη κι έχουν φουντώσει από χαρά, βλέπω τον ήλιο να μου χαμογελά, ακούω τα πουλιά να συνεχίζουν να τραγουδούν σε ξέφρενους ρυθμούς, βλέπω ότι έχω και σήμερα την υγεία μου και τη δυνατότητα να προσπαθώ να είμαι όσο γίνεται πιο συνεπής σε αυτό που μου δίνει νόημα στη ζωή μου, να αγαπώ όσο περισσότερο μπορώ τους ανθρώπους που έχω δίπλα μου, να περπατώ χαρούμενη έχοντας κατά νου πως μόνο αυτή την στιγμή έχω. Τη στιγμή αυτή που κάνω το συγκεκριμένο βήμα, αυτό που θα με πάει στο ακριβώς επόμενο. Τίποτα άλλο δεν έχω! 
  Βαρέθηκα αυτή την τρομολαγνεία και όλο αυτό το φλερτάρισμα με το κακό, μα ακόμη και στις διαφημίσεις; νισάφι πια! Είδηση δεν είναι μόνο το κακό, είδηση δεν είναι μόνο ότι μου φέρνει θλίψη και στεναχώρια. Η πιο μεγάλη είδηση είναι ότι και σήμερα υπάρχει η γη και σήμερα ο ήλιος βγήκε και σήμερα τα πουλιά συνεχίζουν να ζουν τραγουδώντας!
 Και μεις μόνο την καταστροφή του κόσμου βλέπουμε και όλα αυτά τα θεωρούμε δεδομένα και κλεινόμαστε στο υπόγειο της ζωής.  Και το μόνο που κάνω είναι να δυσκολεύω την ήδη δυσκολεμένη μου καθημερινότητα και παύω να χαμογελώ και μιζεριάζω και μεταφέρω και στους άλλους την κόλαση μου και αρχίζω να αναρωτιέμαι αν το αβγό έκανε την κότα ή η κότα το αβγό!Έχετε προσέξει την μαγική δύναμη ενός χαμόγελου και μόνο; Έχετε προσέξει πόσο αλλάζει όχι μόνο η δική μας μέρα μα και των άλλων που το βλέπουν;


 Νομίζω πως στο χέρι του καθενός μας είναι να κόψουμε την κακή συνήθεια να θεωρούμε ενημέρωση το καράβι που φέρει μαύρα πανιά γιατί κινδυνεύουμε να πνιγούμε στη μαύρη θάλασσα της απελπισίας και δεν πρέπει να ξεχνάμε πως υπάρχουν και τα άσπρα πανιά αρκεί να θέλουμε να τα ανεβάσουμε στο κατάρτι της ζωής μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου